Wednesday, November 25, 2009

ayah..(1)


tika berjauhan..
masih terasa..
hangat kasihmu ayah..
betapa ku rindukan..
redup wajahmu hadir menemaniku..
terbayang ketenangan..
yang selalu kau pamerkan..
bagaikan tiada keresahan..
walau hatimu sering terluka..
tika diriku terlanjur kata..
tak pernah sekali kau tinggalkan..
diriku sendirian..
ketika ku dalam kedukaan..
kau menatap penuh pengertian..
di saat diriku kehampaan..
kau setia mengajarku erti kekuatan..
terpancar kebanggaan dalam senyummu..
melihat ku berjaya..
bila ku kegagalan..
tak kau biarkan aku terus kecewa..
dengan kata azimat..
kau nyalakan semangat..
restu dan doa kau iringkan....

**sesungguhnya memang betol seperti apa yg dikatakan kat atas..serius!!
contoh time aku dapat result..upsr,pmr,spm,msu(walaupun x 4 flat..huhu)..
suma aku memg nampak sgt ah muka abah yg hepi..senyum abah smpai ke telinga..
hurm..memg aku x pernah gi gagal dlm exam..
tp tgk akak aku kena repeat paper medik year 1..memg abah sntiasa bg smangat ar..n aku yakin,abah akan sntiasa support aku even kalo aku gagal..hurm....sdeh..........pilu...........

No comments:

Post a Comment